KundTJÄNST

Har Halebop och tecknade för en månad sedan ett abonnemangsavtal med dem. Det är säkert jättebra. Jag har dock ingen aning. Mitt sim-kort slutatde fungera, av någon mystisk anledning, och därför beställde jag ett nytt. Efter ca 2 veckor får jag hem det - till mamma och pappa! Nåja, har ju äntligen fått det där förbenade kortet. Tror ni att det fungerade?? Nä, precis. Lika jävla dåligt som mitt gamla.
Det dumma var att när jag skulle stoppa tillbaka mitt tillfälliga sim-kort i telefonen igen, kom jag på att jag inte kunde pin-koden till det kortet :-S. Satt dessutom på bussen ner till Härnösand så jag hade ingen möjlighet att ta reda på det heller. Var därför utan telefon hela helgen.
Nåja, i alla fall så har Halebop bara kundtjänst på internet och idag skrev jag till dem för andra gången sedan mitt kort slutade funka. Fick till svar att de såg att mitt kort inte riktigt fick kontakt med nätet. Har du provat sätta in det i någon annan telefon? Nu har jag inte testat det och det skulle därför inte förvåna mig om det fungerar i någon annans telefon. Men det märkliga är att det funkat hur bra som helst i min egen telefon tidigare. Jävla bajs! Jag är less på det här nu!
Bara att skriva till kundtjänst IGEN och har jag riktigt tur är det samma person som svarar på mitt mail. Förmodligen inte.

Har sju jobbiga år framför mig. Pajjade min (ENDA) spegel igår. Klommerfia. Hehe, någon som blir förvånad?? Inte?

Nä, nu ska jag ut på promenad i den härliga höstkvällen. Höres!


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0