Vilken följetong

Gaaaaaah! Ibland kan man ju inte bli annat än galen. Har fått samma svar från två olika personer på Halebops kundtjänst. Det svaret var värdelöst så idag gick jag in på butiken som hade erbjudandet om abonnemanget jag inte kunnat använda mig av.
Killen i butiken ringde till någon person som tydligen skulle fixa så att mitt kort gick att ringa med. Tror ni att det fungerar nu?? Nä, just det. Får lov att gå tillbaka i morgon igen! SUCK.

På tal om i morgon - då är det FREEEEEEDAG :-D! Då blire´fredagsmyyys. Maria kommer upp och det gör även Patrik! Kommer bli en superhelg - igen!


Bjuder på en fantastisk tolkning av U2:s With or Without You



Sov gott!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0