Dubbelpass

Tisdagar betyder punch out och sedan body balance. Jäkligt härligt. Idag har jag dock känt mig lite småkrasslig så det var inte bästa förutsättningarna ikväll, men se det blev en bra träningskväll ändå. Känner mig dock lite halvdeppad när det är avslappning på slutet. Vet inte varför..brukar ju vara så härligt och tidigare har jag nästan hållit på att somna.

Saknar sötnöten!


Här kommer några bilder från kräftskivan. Blev nå knas med uppladdningen så det blev bara ett fåtal, men har ni tur kommer fler sen. Kolla in stället de bor på! Säger bara, WoW!















God natt!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Oj, såg ut att vara ett schysst ställe ;)

Dessutom såg kräftorna riktigt goda ut. På vår kräftskiva hade alla jättefina kräftor men mina och markus såg helt döda ut (eh..ja..), alldeles orange/bruna. typiskt.

2009-10-01 @ 19:25:15

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0