Helgen är kommen!

Äntligen! Har väntat heeeeeeeeela veckan på att det ska bli helg (gör inte alla det??). Kul att jag då vaknade i morse och kände mig lite halv-krasslig :-(. Har varit täppt i näsan hela dagen och det gör alltid att jag får ont i huvudet. Nåja, det lättar säkert nu när jag ska bege mig ut på promenad runt sjön. Tänkte handla på vägen hem eftersom Sandra ska komma och äta middag hos mig.

Småregnar ute, men det gör mig ingenting för jag har sol i sinnet! Får ju träffa Godingen ikväll å hur kan man då vara annat än glad?!?

Nä, nu blir det prommis och handling. Hade tänkt ta mig en svängom med dammsugaren senare, innan jag får besök.

Puss på er go'a människor!



Kommentarer
Postat av: Emma

Å va fina ni är tillsammans :)!!Ha en super bra helg nu å krya på dig..kraaam

2009-09-18 @ 17:21:35
URL: http://norrlanskgudinna.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0