Ny näsa. Någon?

F..n vad jag är less på att hela tiden vara täppt i näsan :-(! Någon som har lust att byta? Är så jäkla otäckt när man ska försöka sova (bra att ta upp ett sådant argument - om nu någon hade en tanke på att byta med mig). Buuuu!
En annan anledning att bua är att det är måndag. Länge till helg. Å andra sidan är det en trevlig träningsdag med combat.
Var och pratade med moster Charlotte på hennes jobb efter jag slutat och sedan gick jag och tränade. Åkte hem till mor och far efter för att lämna tillbaka bilen jag lånat. Promenerade sedan hem i gott sällskap av mamma, pappa och Nova.
Har precis duschat och sagt god natt till sötnöten. Trååkigt med avstånd! Men inget har bara en sida - d.v.s. allt har minst två sidor (öhh...övertydlig?).

Hade en super-duper-helg :-D. I fredags åkte jag ner till Härnta och vi gick ut och åt på Thai-restaurang - myys :-). Lördagen började med lite pyssel i läggan och sedan åkte vi till Kramfors för att gratta Jessica som fyllde 27. GRATTIS!!
Sedan åkte vi vidare till Anna och Roffe och lille Oscar som var i sin stuga. Blev verkligen en mysig kväll med vin, varma mackor och prat - tack för det :-D! Go fart var det på lilleman också som vägrade sova till en början. Klart han också ville vara med i gemenskapen!

Söndagen startade rätt tidigt. Inte så konstigt med tanke på att ett busigt yrväder sällan vaknar sent. A & R hade "skördedag" och vi hjälptes åt att ta upp den sista potatisen och de sista lökarna.
Patrik och jag åkte senare till Rotsidan. Shit, vilket fantastiskt ställe! Helt otroligt! Har man inte varit där har man missat något. Vi spenderade runt tre timmar där. Promenerade på klippor, stenar och stigar. Super-sällskap och bara det hade gjort dagen underbar!
Kvällen avslutades med vaniljglass och varm hjortronsylt i tv-soffan. NÖJD!

Var mindre nöjd i morse när jag skulle kliva upp och köra norrut. Då ville jag att det skulle vara fredag igen.

Nu måste jag sooooova!
Natti nötar! :-P

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0