Rutiner

Nu känns det som att jag kommer få lite mer ordning på träningstillfällena igen. Korpen är slut för i år och då blir det lättare att träna de dagar man vill.
Har ju missat alldeles för många punch-pass efter semestern. Måste bli ordning på det!

Maran var i helgen - så kul! Vi var ett gäng på närmare 30 pers som bodde i kollektiv mitt inne i stan. Hur kul som helst och hur härliga människor som helst! Blev inte lika mycket dans som det brukar bli, men desto mer party ;-). Ser fram emot Hudikmaran sååååå mycket!

Har haft så ont i nacken och bröstryggen i veckan så jag undrar om jag måste pallra mig iväg till en naprapat :-S. När jag sitter och slipar blir jag så störd av att det gör ont att jag måste ta en paus och sträcka lite på mig och knåda lite. Irriterande!

Ikväll blir det ett punch-pass och sedan hade jag tänkt ta mig en prommis. Är så jäkla härligt att promenera på hösten, tycker jag. Frisk luft som tillför en massa energi! :-)

Nä, nu ska jag diska efter middagen. Det blev bacon, stekta ägg och potatis. Me like!

Puss på er!

Jag å Henke

 

Den här bilden bara älskar jag! Henke å Ida.

 

Jimmy och Petra

 

Jonas och Sofia

 

Myyys :-D

 

Mamma å pappa var också där och dansade!

 

Anna och Peter

 

Marcus och Cajsa

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

I love my bacon!! :) haha

2009-09-17 @ 22:35:45
Postat av: Emelie

jag förtydligar mig lite:

http://www.youtube.com/watch?v=nH-1ai5o71I&feature=PlayList&p=AA420F79C83D3629&playnext=1&playnext_from=PL&index=38

2009-09-17 @ 22:39:07

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0