Tjejkväll på stan

Har tillbringat en stor del av kvällen på stan med Brille och Suss. Åt en macka på UH efter jobbet och drog sedan vidare ut på staden för att shoppa lite. Tydligen var det fler som tänkt samma sak (läs; typ ALLA kvinnor/flickor/damer i heeeela kommunen) för det var så jäkla mycket folk överallt! Jag tappade sugen helt och glömde totalt bort vad det var jag tänkt inhandla. Inte ens kring jul är det så mycket folk i butikerna. Huvva. Köpte iaf en väska för min gamla svarta är så sliten och jag har fått målarfärg på den sedan jag var och målade hos Magnus och Britta. Ett träningslinne följde även med hem. Känns ändå bra att jag inte köpte nåt bara för att det var 20% i de flesta butikerna. Hurra för mig!

Läste Malins blogg nyss och jag blev så full i skratt över hennes lilla dotter! Så gulligt! Jag hoppas verkligen att du uppmuntrar henne att fortsätta bugga i framtiden Malin ;-)!

Nä, nu blir det kvällsbestyr och sedan sängen och ett idol-avsnitt...eller nåt.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0