Trött vecka

Verkar som att verkligheten hunnit ikapp mig nu. Har varit så sjukt trött i veckan (ok, har bara gått två dagar än, men jag är fortfarande vaken så jag tror inte morgondagen lär bli så mycket bättre). Somnade vid 22.30 igår så då var jag duktig och la mig tidigt, men det märktes inte idag kan jag säga! Har suttit och nickat till heela dagen. Samma var det igår - fast ännu värre!
Märks att det inte blivit så mycket sömn senaste helgerna + att jag varit vaken alldeles för länge på vardagarna.
Inte konstigt att jag känner mig halvförkyld hela tiden då jag inte sovit tillräckligt. Har upptäckt att jag är känslig för sånt :-(.
Nåja, får skärpa mig (åsså sitter jag här :-/).

Igårkväll var jag ute på promenad och det var inte alls trevligt :-(. Saknade Eddan sååå mycket!! Det var första prommisen helt själv efter att han inte längre finns. Ensamt, då jag är så van att alltid ha honom vid min sida.
Det är bara att vänja sig....

Vi var på en trevlig kräftskiva i helgen med trevliga människor, otrolig omgivning och vildmarksbad under stjärnhimlen. Sjukt fint har de hemma och man kan inte bo närmare havet. Det skulle vara om man bodde på en båt då. Bilder kommer, men inte idag.

Nä, nu måste jag sova. Pallar inte fler dagar i dvala.

Sov gott!


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0