Alla killar fiser

I helgen var vi ut; jag, Patrik, Markus, Matti, Micke G, Roger K och även Linda joinade.

En mycket trevlig kväll som började i mitt lilla krypin.


Innan gästerna kom stod det två vinglas på bordet. Ett till mig och ett till Patrik.


Mackan börjar kvällen med att stretcha.


Fining


Jag vet inte vem det är som berättar något, men jag och Micke verkar ha ett slags samtal iaf!


Min brors finaste min.



Eller vänta, det är nog den här.


Nä men så klart är det den här!! Han ä duktig n' dann pajken.


Det är lite svårt att få Markus att vara MED på kort. Han har alltid nosen i nåt tekniskt..


Verkar inte gå att få dem att se normala ut samtidigt..


Roger berättar något.


Michael och jag verkar tycka att det var...spännande? Knasigt? Kul? Galet?


Patrik verkar dock ha somnat..


Markus, Linda, Patrik och Matti


Nu har alla grabbarna svidat om. Känner ni igen dem?


Skål!



Ute på krogen var det som vanligt en massa karlslokar som trodde att de var jätteattraktiva när de stod och vaggade fram och tillbaka. Vissa tror dessutom att det är en självklarhet att få stå bakom och jucka mot en på dansgolvet. Huvva!
Det kanske finns de som uppskattar det också, vad vet jag? Jag är dock inte en av dem i så fall.
Hade turen att träffa Linn på O´Learys och när vi stod på dansgolvet och dansade med bl.a. Markus, Linns syster Madde och Roger, så kom en kille och stod bakom mig och Linn och dansade så där "sexigt" (trodde han ja!). Jag blev less redan då, men strax efter kom en annan kille fram och jag tror att han frågade om han inte kunde få se våra dans-moves (kul replik).
"Hörrödu" sa jag. " För det första finns det inte tillräckligt med plats här. Och för det andra så luktar alla killar fis". Linn visste nog inte vart hon skulle ta vägen och inte killen heller. Men jag fortsatte: " Å kolla på n´där". Jag pekade på den första killen som fortfarande stod bakom och dansade mot oss. " Typiskt killar å hålla på sådär. Fattar han ingenting eller?!".
Visade sig alldeles strax efter det att de var kompisar. Det skiter jag i för de behövde höra det.

Kanske även ska tilläggas att jag missade den enda dagen med fint väder på hela påsken -d.v.s. dagen efter. Jäkla skit!






Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0