Dagen efter

Dagen efter vår utekväll (som egentligen, från allra första början, inte skulle vara något annat än en lugn myskväll) var det strååålade väder. Den ENDA dagen under hela påsken då solen visade sig. Jag såg dock inte mycket av den. Missade en långprommis med familjen och korvgrillning.


När jag väl blivit så pass pigg att vi kunde lämna lägenheten åkte vi hem till mamma och pappa och där väntade middag.


Mamma tar kort på pappa :).


Pappa killar mamma i huvudet.


Markus fixar förrätt och Emelie ger tips antar jag.


Molly och jag låg i soffan medans de andra lagade mat.


Senare blev det sällskapsspel.





Kommentarer
Postat av: Emelie

haha, men schysst dubbelhaka, tack för den :)

2010-04-07 @ 23:29:10

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0