Lunchlåda

Har precis gjort klart morgondagens lunch. Köttfärssås. Åt ju med jobbet idag så det blev ingen lunchlåda från middagen.

Var en trevlig tillställning vi var på. Blev dessutom bjuden på lunch av samma företag, så jag har ätit två gånger idag på deras bekostnad :).

När jag nu läser ordet lunchlåda kommer jag att tänka på Maria och när jag pluggade i Umeå. Radio Rix hade en programpunkt som hette just "Lunchlådan" där Gert hjälpte till att reda ut saker och ting. När jag lämnat klassrummet för en stund och lunchlådan precis skulle börja skickade maria ett meddelande till min telefon med en liten videosnutt där hon sa att jag var tvungen att komma tillbaka för nu började det :).
Jag saknar den där tiden ibland. Även om det var jobbigt att pendla och allt det, men mina goa vänner gjorde att det kändes så mycket lättare att sätta sig på den där bussen varje dag. MISS YOU!



Nu ska jag sova. God natt på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig med! Puhu...



Kram :)



Emmis

2010-05-10 @ 02:16:02

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0