Sådär

Just så har min dag varit. Inte dålig, men inte heller bra. Vaknade en timme innan jag skulle kliva upp i morse och nu i efterhand inser jag att jag, i stället för att somna om, skulle ha klivit upp. Drömde en hel massa konstigheter. Bland annat att jag hade två katter som bodde i en matvaruaffär. När jag fått veta det skulle jag köpa kattfoder till dem och efter det fylla på deras matskålar. Då såg jag att någon jäkel skitit i vattenskålen! Och det var inte kattbajs, utan från en människa. En hel massa annat konstigt fladdrade förbi i min dröm och det var en lättnad att vakna. Förutom att jag då var dubbelt så trött som när jag vaknade en timme innan!

Har varit en helt okej jobb-dag. Direkt efter dess slut gick jag och tränade. Var tungt att springa idag. Känner av ena vaden. Vet inte vad det är men det går nog över. Hade inte riktigt någon ork men nu är det gjort.

Efter träningen skyndade jag mig på Classes för att kolla om de har utemöblerna jag kollade på i helgen. Tyvärr verkade det inte så.
Stressade sedan hem för att kolla om det fanns någon tvättid ledig. I detta hus verkar inte många tvätta för det är i stort sett alltid ledigt. I alla fall när jag tänkt tvätta. Man behöver inte ha någon framförhållning alls. Skönt. Mamma uttryckte det i stället som att de andra i huset kanske inte är så renliga ;).

Nu har jag i alla fall bara en tvättmaskin att hänga ur. Den är nog färdig snart. Fick så jäkligt ont i huvudet när jag tränat. Druckit för lite antar kanske? Men jag åt thaimat till lunch idag så jag drack som en häst...

Nu ska jag tänka på vilken underbart härlig helg jag hade med hjärtat så kanske jag blir på bättre humör.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0