Tack Nathalie!

Jag var in på min kusin Nathalies blogg och såg att hon skrivit ett inlägg om att vara tacksam för det man har, så jag tänkte över vad jag är tacksam för. Jag brukar försöka göra det lite nu och då för att inte glömma vad det är som är viktigt och vad jag värderar i mitt liv. Jag tycker att jag blivit mycket bättre på att prioritera och uppsakatta. Men som jag sa till Nathalie - man kan alltid bli bättre, och det tänker jag bli också!



Jag är tacksam för mina underbara föräldrar som alltid finns där och ställer upp! De har gjort mig till den jag är i grunden och jag kan vara stolt över mig själv tack vare dem!

Jag är tacksam för att jag fick ha Eddie - även om det blev under en alldeles för kort tid.

Jag är tacksam och stolt över mina bröder som pluggar och bor långt borta och klarar det så himla bra. Både studier och ekonomi. De tar bra hand om sina kärlekar och även sin syster (när de är hemma eller när hon hälsar på ;)).

Jag är tacksam för min fina pojkvän som är världens, världens bästa!

Jag är tacksam för mina vänner som alltid finns där.

Jag har ett jobb att gå till varje dag, som jag dessutom trivs med. Jag kan röra på mig och träna när jag vill och har tid. Jag har möjlighet att dansa, klättra, kramas, pyssla..och är t.o.m. tacksam för att jag har en humor som ibland är riktigt dålig, men jag ser det som att; bara man har roligt så spelar det ingen roll åt vad (jag är inte taskig för det)!


Tack till alla er som förgyller mitt liv och fyller det med kärlek och skratt. Ibland blir det även lite dispyter, men det behövs för att man ska förstå hur bra man har det!

♥ Fatta hur bra ni är! ♥

Jag älskar er!




Kommentarer
Postat av: mamma & pappa

Vi älskar Dig också gumman.

Sov gott!

KRAM

2010-04-19 @ 22:49:47

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0