Träning

Idag blev det ett hårt pass på gymmet efter jobbet. Sprang 5 km på löpbandet (ja, jag vet att man kan springa ute nu!). Hade håll hela tiden - trots att jag inte ätit något annat än en frukt sedan lunchen. Lyckades trots det hålla mig under 5 min/km. Har inte sprungit regelbundet så länge än så tiden ska jag allt förbättra!
Efter det; ett tufft benpass. Lite mage på det också så var det klart!

Det börjar rulla på på jobbet igen. Har haft två lite lugnare veckor så det känns bra att det blir lite mer fart igen. Dagarna går så mycket fortare.

Fattar ni hur härligt det är ute när solen skiner!?!? I helgen var vi i Härnta och spenderade en hel del tid i P's chefers ("extraföräldrars") stuga. 13 grader i skuggan och klarblå himmel i söndags. NICE! Vi grillade parisare, tog en promenad på isen och baxade storsten.
När vi kom hem tog vi en promenad och sedan hade vi nog tänkt se på film, men jag fick för mig att putsa fönster och Patrik satte igång med städning. Man får så mycket energi av ljuset!
När städningen var klar satte vi på en film, men vi hann inte se hela innan vi nästan somnade i soffan.
Härligt trött av mycket friskluft :)!

Patrik åkte till fjälls idag och kommer inte hem förrän på söndag. I morgon har jag TW-party igen (förra blev inställt eftersom det var såå många återbud). Undrar just hur många som kommer. Ett antal som inte hört av sig än och några som ev. kommer. Många som inte kommer. Vad gör folk nu för tiden egentligen? Har man ingen aning om vad man ska göra en torsdagkväll är det väl bara att komma. Man behöver ju inte köpa nåt utan kan komma och fika och prata lite. Det skulle göra mig glad :).

Lördag ska jag skjutsa mamma och pappa. I övrigt hoppas jag på sooool!

God natt för lilla mej nu. Natti natti!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0