Award


Tack Andrea för blogawarden :)! Med den följer dock en svår uppgift -tycker jag. Man ska nämligen skriva 7 intressanta saker om sig själv :-S.
När det är gjort ska man ge den vidare till 7 andra bloggare.

Då, till den svåra uppgiften:

1. När jag är lycklig och omgiven av människor jag älskar, har jag en tendens att bli en liten clown.
2. Jag älskar fiskbullar (i hummersås), potatis, smör och tomater till. Mina bröder och pappa kallar dem dock för snuskbullar.
3. Jag kan inte bli full. Blir bara illamående.
4. Innan jag träffade Patrik hade jag varken ätit kräftor, majskolvar eller sötpotatis. Jäklar vad man gått miste om god mat!
5. När jag var liten ville jag bli cirkusartist eller - hör och häpna - sköldpaddsuppfödare.
6. Jag har svårt att ta kritik på ett bra sätt. Tycker också att det är svårt att ta emot beröm (även om det så klart är mycket trevligare ;)).
7. Blommigt är min grej så när jag kollar på kläder blir det lätt mycket blommigt i provhytten. Försöker dock variera mig lite när jag väl köper nåt.

Sådärja! Nästa uppgift. Blogawarden ger jag till:
Linn, Emma, Sandra, Isabelle, Malin, Isabell och Emelie


REGLER:
Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den. 
Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem. 
Skriva 7 intressanta saker om dig själv.


 

Nu blir det ett träningspass med mor på Steppis.



Kommentarer
Postat av: Malls

Vad kul! Ska fundera ut nåt bra ...

2010-08-20 @ 20:14:14
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0