Det löser sig, sa gubben och sket i vasken

Idag har saker och ting verkligen börjat ordna upp sig. Krånglet med lägenheten jag bor i nu finns inte mer, och dessutom ringde hyresvärden för lägenheten vi hoppats på och sa att den var vår!! :) Wiiiiiiihooooo!
Kommer bli lite tight med att hinna flytta från ena läggan till den andra på typ samma dag. Ev. måste jag kanske t.o.m. flytta sakerna till mamma och pappa för att hinna städa här. Och sedan flytta grejerna till nya läggan dagarna efter.. Jaja, det löser sig säkert!

Ser himla mycket fram emot att flytta!
En annan rolig sak är att det går framåt med Patriks flytt (läs: jobb) också. Absolut inget bestämt men det händer i alla fall saker. Hur de sedan utvecklar sig är en annan sak.

Jag känner mig t.o.m. nöjd med att ränna upp och ner för trappen till tvättstugan idag. Allt tack vare dagens samtal om lägenheter.

G L A D !

 

Btw, för er som undrar, lägenheten är en tvåa på 64 kvadrat med inglasad balkong, centraldammsugare, golvvärme och diskmaskin. Ligger på Nytorgsgatan (nygatan) och inflytt blir den 1/9. ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul att ni fick den =)!!!!!!!!Åker upp till Övik imorgon och stannar till torsdag så vi får ta å boka in en fika lr nåt för ses måste vi ju bara =)!!Kraaam

2010-08-19 @ 12:12:45
URL: http://norrlanskgudinna.blogg.se/
Postat av: Emelie

Grattis till lägenheten, den låter toppen!

2010-08-19 @ 16:49:12

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0