Huvudvärk, helt plötsligt

Var och tränade med mamsen på StepIn och efteråt fick jag skallebank :(. Dricker lite vatten så får vi se om det försvinner.
Körde ben idag och det kommer nog kännas imorrn eftersom jag inte tränat så regelbundet på senaste tiden. Fy mig! Tog mig iaf en löparrunda på Högslätten i lördags. Gick jäkligt bra :) - förutom att jag inte hittade rätt spår så jag har ingen aning om hur långt jag sprang. Jag kom liksom av skidspåret och hamnade på en grusväg. Var inte lätt att veta var jag skulle ta av igen så jag sprang den hela vägen tillbaka och sedan hem. Det var en trevlig karl som förklarade vägen för mig innan jag startade, men han var tydligen inte så säker på vart han själv sprungit för han sa till mig att jag skulle svänga av vägen när jag kom till nåt vatten, men jag såg inte en enda droppe på hela vägen!
Nåja.

Nu ska jag återigen ta tag i att packa lite här hemma. Har inte hört nåt av hyresvärden än, men de som har lägenheten skulle ringa honom idag så förhoppningsvis ringer han imorgon.


Bilden är från midsommardagen då vi var i Dannes stuga.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0