Inte riktigt tid..

Händer mycket nu så jag har inte haft (läs: tagit mig) tid att göra något inlägg här. Inser ju nu iaf att jag glömde länka till Andreas sida när jag fick Bloggawarden. Ursäkta!
Andrea är min kusin, för er som inte vet. Kika gärna in på hennes fina blogg!

Har varit på bröllop sedan sist. Per och Frida gifte sig! Var himla skoj och fina var dom - nanting! Vi kom i säng kl 5 på söndagsmorgonen så ni förstår att det var fart på bröllopet ;).

Sedan har jag fyllt år. Hela 26 år gammal är jag. Fick en massa fina presenter. Bl.a. en Marmot-sovsäck av Patrik, Leilas "One more slice" och pengar av farmor (är sååå himla sugen på att baka nåt, men jag får lov att vänta tills jag bytt boende), pengar av mina kära bröder med respektive. De var visst öronmärkta att användas till en cykel. Mina kära bröder var dessutom skyldiga mig pengar, båda två, och det verkar som att jag fick dom pengarna i present också. De var nämligen också öronmärkta till en cykel. Markus var väldigt stolt när han sa: Visst är vi bra som sparar ihop till en cykel åt dig!
Jaja, så kan man ju också se det. De var inte slöa och slappa när det gällde att betala tillbaka för att de bara är så (i normala fall också), utan för att de inte kunde avslöja att jag skulle få dem i present senare. Mina egna pengar. Eller sp var de EXAKT lika slöa som vanligt och kom på att man inte kan vara skyldig ett födelsedagsbarn pengar :-S. eller nåt. Hahahaha! Dom är roliga dom! :-D
I alla fall, fick också en jättefin rese-hårfön, pengar och ett presentkort på en Italiensk restaurang här i stan. Allt av mor och far :).
Fick mer saker, men nu måste jag återgå till att packa. Och packa om. Och byta plats på saker. Ja, ni förstår kanske hur det går får mig (särskilt med tanke på att jag sitter här..).

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0