Sjukt härlig låt



Kanske inte världens bästa "skynda-skynda-packa-låt"...
Fan, jag gör som när jag var yngre och skulle städa. När mamma kom in i rummet satt jag och läste gamla serietidningar och brev. En massa rat utspritt runt omkring mig och en värre röra än innan jag började..
Det är inte så konstigt att det är värre här just nu, än vad det var innan jag började, men det är så svårt att hålla reda på vad som ska göras och se vad som är opackat och borde tas omhand först. Jag blir helt yr i bollen!
Jaja. Är så trött också att det känns som om ögonen torkar ihop snart. Ska ta mig en dusch och sedan hoppa i säng.

F.ö. första kvällen på en vecka som jag måste sova själv. Vad bortskämd jag blivit! I en hel vecka :)! Jag gillar att bli bortskämd på det sättet. ♥

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0