Torsdag

Idag klev jag upp halv sju för att hinna hämta upp tvätten innan någons tvättid startade kl. 7. Jag är trött, men idag är det torsdag. Det betyder fredag i morgon :). Och fredag, det betyder Patrik!

På lördag ska vi på bröllop. Per och Frida gifter sig i Själevads kyrka och sedan är det bröllopsfest i Billsta. Kommer bli riktigt trevligt!
Jag har ju helt glömt bort att berätta om möhippan jag  var på! Det var för två helger sedan och lördagen startade med att Frida fick spöka ut sig i blåställ, rosa pumps, en ryggsäck, cyklop och flygarmössa. Med denna utrustning fick hon köra hemifrån på en brun gammal moppe. Längs vägen stod alla vi som var med - utklädda så att hon inte skulle känna igen oss. Hon fick saker av oss och det hon haft med sig från början blev utbytt eftersom.

Sedan åt vi en god sallad och jordgubbar med vaniljvisp vid vattnet innan det var dags för ponnytrav. Superskoj! Gissa vem som vann?! Jo jag (läs: Barbie)! Bästa ponnyn hette Barbie och vi blev ett team ;). Man kan säga så här att Barbie gjorde allt jobb. Jag behövde inte anstränga mig mycket!

Efter ponnytravet åkte vi till Happsta och badade bubbelpool och bastade. Alla fick varsin ansiktsmask och gjorde hårinpackning. Sedan fixade vi alla till oss. Frida fick så klart specialbehandling och specialkläder ;).
Vi åkte vidare till foten av Bjästabacken och där väntade svensexegänget. Hamburgergrillning, lekar och sång blev kvällens ledord och vi åkte hem vid ett-tiden. Blev en härlig dag!

Jag laddar upp bilder vid ett annat tillfälle, har inte tid nu.

Ha en fin dag alla söta!



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0