Dag 19: Detta ångrar jag

Jag försöker att inte tänka så att jag ångrar något, utan att jag i stället lärt mig något av mitt "misstag". Hade jag inte tabbat mig då, hade förmodligen gjort det senare ändå. Och kanske på ett ännu värre sätt!

Men, det är klart jag gjort saker jag kan säga att jag ångrar. Små och mindre små saker, men jag håller fast vid min tanke om att jag tack vare mina egna misstag, lär mig något om mig själv och omvärlden.

I alla fall, en liten sak jag ångrar; att jag klippte mig riktigt kort i nian. Då ångrade jag nog inte det så mycket, men när det sedan skulle växa ut. Och när jag tittar på kort efteråt. En liten bagatell, men i alla fall något jag ångrar..

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0