Dag 20: Den här månaden

Jag vet inte riktigt var jag ska börja i tidsperspektiv, men jag tror jag gör det lätt för mig.

December. Julmånaden. Den började ganska lugnt och skönt. Jobbet har inte varit överdrivet stressigt (snarare nästan för lugnt) och helgerna har ägnats åt mys.  Hemma, hos vänner och hos föräldrar.
Nu till helgen åker vi till Härnösand för att börja städa ur Patriks lägenhet. På lördag åker vi till Sundsvall och Södra berget med Patriks jobb. Där ska vi sova en natt på hotellet och på kvällen bjuds det på middag och underhållning i form av Wallmans salonger.
Söndag blir det att åka tillbaka till Härnta och fortsätta rensa och städa.
Det blir nog samma helgen därpå. Däremellan jobb och träning. Och mys i soffan så klart med en och annan kopp glögg och ett antal pepparkakor.
Sedan är det JUUUUUL :). Patrik fyller 25 dagen innan julafton, men det blir firning av honom den 22:a. Jag har ingen aning om hur mycket vi kommer jobba i mellandagarna, men förmodligen blir det alla dagar utom möjligtvis torsdagen.

Jag hoppas på mer snö innan jul och meeeera mys! ♥

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0