En härlig torsdag

Ska aaaalldeles strax hoppa i säng. Ett litet blogg-inlägg först bara ;).
Idag när jag kom hem från jobbet var maten nästintill klar. Bordet var dukat och ljus tända. Då är det härligare än vanligt att komma hem :).

Patrik gick till StepIn för ett träningspass och efterföljande bastu. Själv satt jag här hemma och slappade lite (och körde två tvättmaskiner) innan jag själv begav mig iväg på Combat.
I början av passet tänkte jag "näe, efter det här går jag upp och kör järnet i några maskiner innan jag går hem". Jag blev inte ett dugg trött (var ett annat pass än vanligt). Men innan vi var klara var jag jättesvettig och faktiskt rätt seg.

När jag öppnar ytterdörren säger hjärtat att han startat två tvättmaskiner till så nu är tvättkorgen tom.

Jag ser verkligen fram emot hotellvistelsen  på lördag, men däremot rensning av förråd och städning känns inte så lockande... Nåja, det är ju för en bra sak; att ♥ verkligen, verkligen, verkligen bor här :)!


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0