Fackförbud/Fuckförbund?

Åå, ibland blir man bara så less! Idag har jag suttit i telefon i ca en timme eftersom jag fått ett utbetalningskort från Unionen på posten. Dessutom fick jag en faktura för tre månaders medlemsskap, trots att jag gick med nu eftersom de har sex månaders gratis medlemsavgift.
En massa krångel - från deras sida - gjorde att jag nästan var ute ur a-kassan. Trots att de dragit månadsavgiften från mitt konto. Det var visst två månaders avgift de betalat tillbaka till mig via utbetalningskortet! J***a byråkrati! Man blir på så dåligt humör av att sitta och vara irriterad och förklara samma sak för än den ene, än den andre. Och inte är det någon som har någon förklaring heller!

Hoppas bara att de fixat det nu. Skulle inte förvåna mig om jag får dubbla fakturor eller nåt framöver...



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0