Full huggning

Stressigt på jobbet! Laddade upp inför det i helgen med städning, packning, transportering och sortering av P´s sista grejer från Härnösand. Skönt att det snart är helt klart.
Hjärtat sliter just nu med målning av inbyggning av ventilationen i köket (och från badrummet). Han är så himla duktig! Och säkert jättetrött.
Vi höll ju på med samma sak i helgen och i morse åkte han ner igen för att jobba i Härnta idag och sedan fixa med läggan. Men som sagt, snart klart!!

Julfixet blev lite avstannandes men just nu håller jag i alla fall på att slå in klappar. Eller, rättare sagt, presenter. För hjärtat fyller år dagen innan julafton :).
Har bara tre julklappar kvar nu. De MÅSTE inhandlas i morgon. Det är mycket på schemat då :-S. Vi ska julshoppa det sista och sedan ska jag baka inför onsdagkväll då Patrik ska firas. Dessutom har vi tvättid samtidigt som julshoppingen ska utföras! Hmm..får se hur det hela går.

Jag har i alla fall hunnit träna, laga middag och dammsuga i kväll. Just det ja, det ska skuras i morgon också.. Tänkte att det är ingen idé att göra det innan jag bakat i alla fall.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0