Hej igen!

Har varit dåligt med uppdatering, jag vet. Har inte varit hemma och dessutom haft fullt upp.
Tror inte jag har så mycket att komma med heller :-S.

På jobbet är det fullsmockat! Idag har jag verkligen varit effektiv. Det är lättare att vara det när man har mycket att ta sig för. I like it! :) Dagarna går så mycket fortare och det är mycket roligare att jobba när man hela tiden har nåt att ge sig på.
Efter jobbet blev det en snabb middag (kokt potatis, torsk, smält smör och rivna morötter) och sedan träning för både mig och Patrik. Jag gick på Combat och för P blev det löpbandet. Han sprang en mil på 48 minuter!! Det är bra för att inte ha tränat på några år ;).

Nu väntar jag på att joggar´n ska bli klar i duschen så vi kan åka på Coop och handla.

Jag bjuder på årets jullåt. Mysig!


Kommentarer
Postat av: mamma

Ser bra ut! Han är snart lika träningsberoende som vi andra...

2010-12-13 @ 23:20:27
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har nu kört igång julklappstävlingar

& det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-14 @ 20:59:20
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0