Söndag

Igår var vi hos Brille å Mange på glöggmys. Grabbarna lagade middag till oss - lyx! Sedan drack vi en massa glögg (så klart), åt pepparkakor och juleskum och spelade lite spel.
Efter en stunds spelande var ingen särskilt sugen på att fortsätta så då gjorde vi en ordlek i stället. Ni vet när man säger ett ord och nästa ett ord, o.s.v. så att det blir en historia av det hela.
Å herregud vad vi skrattade! Vi höll på i flera timmar med den där ordleken och till slut var jag så trött av allt skrattande att jag somnade i soffan. Mange och Patrik spelade kort och Britta surfade bredvid mig i soffan.
När jag vaknade, typ 1,5 timme senare, åkte vi hem och sov.

Tusen tack kära vänner för en mycket trevlig kväll!! :)


Idag har vi varit och tränat. Mamma och pappa var där också och snart ska vi åka hem till dem och äta middag. Lyx igen :)! Patrik gick på relaxen efter träningen men jag gjorde några ärenden på stan i stället.

Nä, måste lägga på ett kol så att jag är klar när hjärtat kommer hem.

Ha en härlig andra advents-kväll!


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0