Fri!

Nu har jag inte längre några uppdrag i klubben!

Tänkte att jag skulle gå och lägga mig innan 23 ikväll, men så blev det icke. Typiskt. Har hållit på att somna flera gånger idag på jobbet. Det är nackdelen med att ha ett jobb där man inte rör på sig hela tiden. Istället sitter man och koncentrerar sig på en liten, liten tand som man ska slipa på, vaxa upp eller lägga upp i porslin. Trött i skallen är vad man blir.

Har köpt en hjälm idag. Måste ju se till att vara rädd om det lilla jag har i skallen när vi nu ska åka till Alperna. Köpte även ett par sommarskor på H&M. De var så söta så jag kunde inte låta bli! Kostade bara 129 riksdaler också.

Nä, natti på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Det är väl lika bra å börja köpa in sommarskorna..den är ju snart här sommaren ;) eller hur var det nu igen!!?? Jag läääängtar dit iaf..så jag hoppas den kommer snart! Skönt att du inte är med i klubben mer nu..Kraam ;)

2010-02-03 @ 09:35:06
URL: http://norrlanskgudinna.blogg.se/
Postat av: mamma

Härligt att Du äntligen skaffat hjälm. :)

Kram

2010-02-03 @ 11:19:57

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0