Överraskad

Idag när vi hade fikapaus på jobbet ringde det på dörren och när min chef gick för att kolla vad det var ropade han på mig. Öhh jaha, tänkte jag och gick till dörren. Där stod en ung tjej och väntade med ett jättepaket med blommor i famnen!!
Jag såg nog ut som att jag skulle behöva hjälp att stänga munnen : ). Något chockad - men glad - öppnade jag pappret och inuti fanns en otroligt vacker blombukett med fem gigantiska röda rosor och ett kort.
Så klart var det från min Kottelotte :-D!
Snacka om att få en helt fantastisk start på dagen. Har jobbat med ett stort leende på läpparna hela dagen!



TACK GODING! Jag älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh, vad fina!:)

2010-02-20 @ 11:23:28
Postat av: Malla

ÅH vikken kille du har!!!

2010-02-24 @ 10:30:27
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0