Tvättat

Kvällen har till stor del spenderats i tvättstugan. Var inte så mycket tvätt, men många olika fäger och gradtal. Nu är det i alla fall bara till att börja packa ner grejerna i min nya fina ryggsäck, för snart åker vi :D!

Jag fryyyyyyser! Är så förbaskat kallt här :(. Igår sov jag med två täcken och fleecefilten, men jag frös ändå! Tog så himla länge innan det blev varmt i sängen så jag kunde inte somna.
Jo, så klart somnade jag tillslut, men det tog ett tag.
Hoppas att det går bättre idag.


Här har vi hela det härliga gäng som umgicks under Öviksmaran! GLÄDJE!

Tänkte att jag skulle försöka sammanfatta lite i bildform, men det blir inte idag.

Natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0