Återigen - måndag

Hade en mysig helg. I fredags åkte vi, som ni vet, till Umeå och dansade. Dagen efter tog vi en prommis med Johan, Frida och deras vovvar, Vassi och Helax. Grått och trist väder, men med trevligt sällskap så spelar det ingen roll!
Tack, tack så mycket för gästvänligheten :)! Uppskattas verkligen.

Vi åkte en sväng och kollade på när Simon och Isa bugg-tränade innan vi åkte hemåt. Hade sedan turen att bli bjudna på middag hos Patriks föräldrar och där blev vi kvar tills jag somnade på soffan.

En härlig söndag blev det sedan när vi åt frukost och såg på sveriges skidframgångar :). En riktigt lugn förmiddag skulle man kunna säga. Kvällen spenderades i bio-salongen där vi såg Snabba cash med Britta och Magnus. Bra, men hemsk, tyckte jag. Jobbigt att inse att det faktiskt går till på det där sättet här i Sverige. Ska inte avslöja för mycket för er som tänkt se den ;).

Idag har vi haft kurs på jobbet. Vi köpte ju en scanner och den kan ju inte bara stå där..vi måste jobba med den också. Kommer bli så kul när vi på riktigt fattat hur man gör. I stora drag vet vi nu hur man använder den, men det är de små detaljerna som kan göra jobbet så mycket enklare, som är lite svåra och krångliga att lära sig. Man måste ju liksom kunna grunden först..
Vi blev bjudna på lunch och skulle visst bli det i morgon också :). Inte mig emot, hahaha!
Middagen hann jag inte riktigt fixa med innan jag var tvungen att rusa iväg på combat. Jobbade över en halvtimma och var tvungen att handla innan jag gick hem så det var tur att jag hade två färdigkokta ägg i kylen.
När jag kom hem åt jag en rejälare måltid för då var jag hungrig.

Nu tror jag att jag ska läsa klart min bok. Har bara några få sidor kvar i tredje boken i Twilight-serien - Ljudet av ditt hjärta.
Har förresten beställt tre nya böcker på bokus. Hoppas jag får dem snart. Vill ju inte vara bok-lös.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0