Bajs-Modo

Inte mycket att hurra för i Fjällräven Center idag inte! När det stod 2-7 gick vi hem, trots att det var 11 minuter kvar. Fick mig i alla fall go-middag hos mamma och pappa. Hemmagjord potatismos och ugnsstekt korv (eller vad tusan det heter). MUMS! Fick dessutom en matlåda med mig hem och en kväll tillsammans med mina kära föräldrar!

Tack och lov blev det en lugn dag på jobbet. Gjorde klart den enda kronan vi hade inne och levererade den och sedan handlade jag och gick hem. Markus och Emelie kom och kikade hur jag har det i min LILLA lya och sedan gick vi på stan och lunchade. Mycket trevligt :)! Tillbringade hela eftermiddagen på stan med dem.



Var tvungen att göra mig en varm kopp the, för jag fryser så jäkligt! Är sjukt kallt på golvet och inte hjälper det att elementet gassar för fullt. Det värmer inte upp lilla läggan ändå :(.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha! Måste bara berätta en rolig sak! En kompis till mig menar att det heter HAVANDE FALUKORV! på allvar!:) Det låter ju hur äckligt som helst, men ändå kan vi inte låta bli att säga det nu.

Fortfarande sugen på skidor imorrn? Ser ut att bli runt -10, det ska väl gå? Jag har fått med mig flera som vill följa!

2010-01-08 @ 11:00:56

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0