Härliga helg!

Åååh, vad jag älskar helgerna! Trist att de går så jäkla fort bara.
I fredags var vi på middag hos Brille å Mange. Var supertrevligt och mysigt att få umgås :)! Vi fick jättegod mat och även fast det inte var det vi egentligen skulle bli bjudna på (jag ska inte skvallra Magnus ;)) så var det mumma! Efter maten spelade vi spel. Blev en ganska sen kväll, trots att Britta skulle upp och jobba dagen efter. TUSEN TACK för en härlig kväll!

I lördags var vi iväg till Skule och åkte i backen. Markus och Emelie, Emelies lillebror Oscar, Lisa, Emelie (en annan Emelie), Stina, jag och Patrik njöt av solen och snön.
Vi åkte hem vid fyra och fick go-middag hos mamma och pappa innan vi skjutsade dem till Parken för dans. Vi var riktigt trötta så vi hyrde en film och såg på den (Patrik såg filmen, jag sov mest).
Kl. 01 hämtade jag mor och far och sedan åkte vi hem till oss och sussade.

Gårdagen var en riktig slappardag. Vi tog det lugnt hela dagen fram till att vi gick på bio och såg Sherlock Holmes. En bra film, tycker jag. Lite annorlunda, men det var det som gjorde den speciell.

Var riktigt trött i morse så jag tycker synd om Patrik som körde hela vägen till H-sand innan jobbet. Du gör det bra gubben min!

Nu käkar jag omelett och ska strax gå på Combat.

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0