onsdag

I helgen var vi på 30-års fest. Mycket skojigt med lekar, mat, dryck, dans och härliga människor. Tog dock på krafterna så i söndags var vi lite utslagna. Jag och Jessica (Johnnys girl) for till lokalen de hyrt och städade och efter det åt vi rullar och sedan blev det en tupplur på soffan medans Saw VI rullade på tv:n. Härliga tider när man vaknar till en massa dödsskrik :(. INTE!


Så här snygg blev födelsedags"barnet" när grabbarna drog med honom ut på äventyr. Han fick handla lite på systemet och åka bräda i denna utstyrsel. Efter blev det bastu. Under tiden fixade brudarna med dukning, mat och ja, ALLT!


Verkar inte ha en aning om nåt..



Min karl och söta Jenny vid maten.


Paketöppning. Av Jessica fick han en upplevelse. Ska få köra Hummer offroad! Han blev mycket nöjd :)!


Grabbarna rockar loss till trubadurkillarnas musik.


Hanna och Jolla


Några av gästerna vid bordet.


Knasiga lekar...




Åkte till Härnösand och där såg vi på tv - en stund. Vi somnade nämligen i soffan igen! Var välbehövligt. Vi var också och kikade på Emil, Jimmy och Teresias lille kille. Man fattar inte hur små de är förrän man ser dem och håller i dem. Men trots att de är så pluttiga fattar man inte hur de fått plats inne i magen - eller hur de kom ut :-O. Jo, HUR de kommer ut vet jag, men att det GÅR! Aj aj aj!

I fredags såg vi Marley och jag. Grät floder och saknade Eddan så klart! Filmen gjorde inte boken rättvisa, men den var ändå riktigt bra!

På fredag kommer alla härliga dansare till Övik igen. Då blir det kollektivboende. Ska bli skoj att ha alla runt omkring sig igen :). Jag gruvar mig dock lite för att inte få så mycket sömn eftersom jag brukar ha en tendens att bli helt knäckt och förkyld efteråt. Vi åker ju till ALPERNA helgen efter så då vill jag vara frisk!


Bilder över Courmayeur. Kika så får ni se vad härligt det ser ut. Just Courmayeur ska tydligen vara ett ställe med mycket bra mat --> Me like! LÄ N G T A R ! ! !

Kommentarer
Postat av: mamma

Absolut inget off-pist! Förbjudet!

Allvarligt - var rädd om Dig.

KRAM

2010-01-28 @ 15:28:16

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0