Saken är biff!

Biffarna blev jättegoda - mums! Tur att jag får äta dem i morgon igen (som tur är inte samma biffar som jag åt nu ikväll, hahaha). Har precis gjort matlådan.

Nu har vi bokat resan till Alperna. Vi lyfter från Arlanda den 6/2 och kommer hem igen den 13/2. Ska bli så spännande och härligt! Förra veckan lämnade Patrik in våra brädor på vallning och även kantslipning på min. Har inte gjort det en endaste gång och jag har ju ändå haft den i typ 5 år.
Önskar att det skulle gå att åka i Solberg. Då kunde man ta vägen förbi farmor och farfar på vägen hem. Hade varit mysigt!


Hos farmor och farfar i höstas


Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad roligt med Alperna!

2010-01-13 @ 21:33:59

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0