Sena köttfärs-kvällen

Blev övertid idag igen. Gick direkt hem till Charlotte (min moster) för att hjälpa mamma bära upp Aloe Vera-grejerna till Lottas visning. Jag tror nog att Charlotte hade klarat av att bära upp de där sakerna också, men nu fick jag ju även chansen att träffa henne, Bea, Nathalie och mamma! Har inte träffat min kära mor på några dagar nu när vi inte träffas på träningen. Var en mycket trevlig kväll där! Kul att se hur hon bor (nu så här innan hon ska flytta - hon har ju "bara" bott där i några år :p. Bättre sent än aldrig...).

När jag var på väg hem kom jag på att jag inte ätit någon middag och att jag var tvungen att steka köttfärsen jag hade i kylen. Annars skulle den bli dålig :(. Jahapp, var bara att sätta igång! Världens roligaste kvällssyssla, haha! Njaaee.. Men nu har jag ju gjort det och det går ju faktiskt snabbt. Det jobbiga är ju att diska efteråt.
Jag vet inte riktigt, men jag har ingen jättelust att laga mat i mitt lilla, lilla mini-kök. Jag tycker ju att det är skitkul att stå i köket annars (hmm, kanske inge kul för att jag knappt kan göra just det - s t å - i mitt "kök" med snedtak..).
Jag gillar ju att baka också, men det blir väldigt lite av det när jag bor här :(.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för hjälpen Stumpan!

KRAM

2010-01-20 @ 17:23:58

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0