Torsdag

Jahapp, idag var man själv på jobbet. Ska bli intressant att se om det blir så lugnt som jag tänkt mig eller om det blir som jag befarar  - massiv proteslagning. Hoppas verkligen på det tidigare.

Igår var det dans till Blender på Gnistan. Jäkligt kul att de startat upp dans igen. Det var så länge sedan de hade något annat än PRO-dans att jag inte ens har dansat där någon gång. Kvällen var hur som helst rolig. Det enda tråkiga var att min favorit-kavaljer inte kunde stanna hela kvällen :(. Jag vet att jag är lite löjlig när jag hoppas att dagen ska gå fort så att det snart är fredag igen, men det får ni stå ut med!

På tal om fredag, vi blev bjudna på middag hos Britta och Magnus då - KUUUUUUL! Ska bli mysigt att få umgås med dem!

I eftermiddag hoppas jag på att få umgås med lillebror med sambo :).

Nu ska jag borsta tänderna klart och sedag knalla iväg till jobbet.
Önskar alla en fin dag!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0