Shades of gray

Ingen sol i sikte idag heller. Iofs fick jag njuta lite av den igår. Det var verkligen supervarmt i luften hela dagen och när solen kom fram för en timme, blev det ljuvligt! Jag spenderade den timmen i motionens tecken. Promenerade en runda och sprang sedan samma sträcka. Blev sedan bröst, biceps och mage här hemma. Patrik har hantlar som jag lånade. Träningsvärk idag, men det är inte så konstigt med tanke på att jag inte tränat sedan jag gick på semester.

Jag önskar att P också var ledig.. Kommer bli jobbigt när jag börjar jobba på måndag. Inte att jobba, men att inte träffas mer än helger - igen. Nåja, det löser sig lite längre fram, hoppas jag.
Jag kan iaf glädja mig åt att vi haft en super-semester tillsammans :).

Några bilder från våra två slappardagar i stugan:



















Update: Forts. kommer en annan dag. Nu ska vi dra till Skuleskogen :)

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0