Beach 2009

Förra året den här tiden såg jag ut så här. Jag har inte riktigt kommit i samma form till beach 2010 :-S.

Den här veckan har jag tränat tre gånger och jag tror att jag skippar gymmet imorgon och springer ist. Eller så blir det en promenad.

Idag efter jobbet blev jag bjuden på mat hos mor och far. Markus gjorde wokgryta och nudlar. Mycket gott! Sedan gick mamma och jag in till stan och när mamma vände och gick tillbaka gick jag och tränade.

Mor min ja, hon är ju rolig. Hon sa att vi skulle cykla in till stan och träna båda två efter middagen, men en stund innan vi skulle starta hemifrån kom hon på att hon redan hade cyklat in och tränat en gång idag. YYYYYR! Därför blev det en promenad i stället. Då fick ju Nova sin kvällsprommis också.

 

Nej, nu ska jag laga till kycklingen jag tänkt äta till middag, innan jag blev erbjuden mat på annat håll. Sedan blir det en dusch och efter det SÄNGEN! Bytte sängkläder igår och det är så jäkla skönt att lägga sig under täcket då. Fönstret har varit öppet och kylt ner rummet och sängen så man fryser lite när man lägger sig, men sedan blir det så härligt varmt och gott under täcket. Luktar gott gör sängkläderna också! Mmm, längtar! Bäst att sätta fart så klockan inte blir så mycket.

 

Puss

 


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja tänk att det kan vara så skönt att lägga sig i en renbäddad säng :)

kram

2010-06-16 @ 21:58:44
URL: http://bellasbabbel.blogg.se/
Postat av: nathalie

vilka armar! :O Shit, vad vältränad du ser ut :)

Btw, vill du träna med mig någon dag nästa vecka? Vore kul att ses :) kram

2010-06-16 @ 22:09:48
URL: http://nattanorberg,blogg.se
Postat av: Malla

Jävlar vilken mage och armar du har/hade Erika! Inte dåligt jobbat där inte. Just nu känns ett sånt där packe ganska långt borta för mig, en feting till kanonkula är vad jag bjussar på denna sommar. =)

2010-06-19 @ 09:41:52
URL: http://www.metrobloggen.se/malinolson

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0