Jordgubbar och vaniljglass

Tänker belöna mig själv lite. Ska alldeles strax äta upp rubriken. Det som står där alltså. Har sprungit runt sjön och det är faktiskt fredag!
Skjutsade Patrik till Danne för de skulle sjösätta hans båt. Jag har P's bil och kan ragga runt på stan som den raggare jag är :P.

Chefen var ledig idag så jag har varit själv på jobbet. Rätt skönt att vara ensam faktiskt. Skulle va trist att alltid vara det men ibland så! :)

Nä, nu blir det gott-gott och sen ska jag nog kolla på nåt kul som gått på tv. För er som inte vet så har jag ingen tv och har ingen aning om vad som sänds på tv nu för tiden. Ska kika lite på alla kanalers hemsidor så får vi se om nåt verkar kul.



Kommentarer
Postat av: Linn

Vad smarrigt det såg ut, ångrar att jag inte köpta några tidigare idag!

Kram

2010-06-12 @ 16:55:53
URL: http://viktigalinn.blogg.se/

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0