Keep on running

När jag kom hem från jobbet var jag inte ett dugg hungrig. Hade turen att få luncha med mamma och hennes kollega Anna, på Arenan och efter det var jag proppmätt! Dessutom kom G, som jobbade hos oss tidigare, och fikade vid tre så då smällde jag i mig en kaka (med mycket choklad :-D ).
Därav den uteblivna hungern vid middagstid.
Jag tog mig i stället en powerwalk och löparrunda. Blev utåt Järved idag. Kul med ny sträcka, men fy vad avgaser det är längs en trafikerad väg :(. Var hur skönt som helst längs vattnet, där gångvägen ligger en bit från vägen, men sedan sprang jag bredvid vägen resten av rundan. BLÄ!
Det gick iaf bra att springa -trots äckliga utsläpp :)!



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0