Lite nytta

Har tvättat och tränat idag. Dammsugit har jag och städat toan har jag också hunnit med.
Har tränat tre gånger den här veckan, dock inte ben eftersom jag har ont i knät efter matchen i måndags. Typiskt. Verkar nästan som att jag får ge upp min fotbollskarriär. Känns inte värt det om jag VERKLIGEN skulle göra illa knät. Som det är nu känns det "bara" veckan efter - inte just när jag spelar. Konstigt?


Helgen i Stockholm var härlig :). Vi åkte ner i torsdagskväll och kom fram vid halv ett på natten. Hade varit framme tidigare om det inte var för att de höll på med vägarbete -endast ca 2,5 mil innan vi var framme. Sov hos sötisen Sofia. Hon är så rar! Dagen efter klippte vi oss på hennes fina salong. Snygga blev vi (snyggare :P, hahaha).

Vi inhandlade lite klättergrejer på fredagen också. Jag köpte mig ett par klätterskor. Jäklar att de ska vara så himla osköna! Trånga och jävliga. Men bra klättrar man (hoppas jag :-S).
Tidigare har jag lånat ett par av Patriks klätterskor och de har varit "sköna" eftersom de varit ett par storlekar för stora. Kan säga att jag förstår varför han har med sina foppa-tofflor upp och byter mellan lederna. Jag har ju kunnan knalla på rätt okej i hans klätterskor tidigare, men nu blir det nog ändring på det..


Åter till helgen; efter en sväng på addnature och systemet åkte vi ut till Patriks bror Joakim och hans härliga lilla familj! Där fick vi supergod middag! Ett glas vin eller två och lite surr så var kvällen gjord :D! Mysigt!

Wille fick en Xylofon i födelsedagspresent av farbror Patrik och mig.


Han var återigen lite skeptisk till oss i början.


Mamma och pappa fixar mat medans Wille fixar...frillan??


Willes bästis Stinky kommer nog aldrig ikapp..

 

Lille charmknutten!

 

Fiiin

 

Vackra Sofia!

 

 

 



Lördagen spenderades promenerandes (öhh, hur lät det där egentligen..). På söder och Gamla stan (tror jag - är inte heelt hemma på alla delar av huvudstaden, hahaa). Åt sen lunch på Vapiano och sedan blev det en sväng i några affärer och sedan begav vi oss hemåt.
Vi beställde mat och jag och Challe åkte och hämtade. Hon skulle guida mig hur vi skulle köra dagen efter när vi skulle till Årsta, men körde fel själv. Hihi! Blev en sightseeing i Cittran :-D.
Mycket god middag blev det iaf! Lammfilé, råstekt potatis, sås och grönsaker. Åsså ett glas rödvin. Tipp-topp!


Lördagmorgon.

 

Mor och son

 

Mys efter gröt.

 

♥ Och sen kom pappan hem ♥

 

Joakim och Wille

 

Väldigt växlande väder. Ibland regn och i nästa minut strålande sol.

 

♥:at

 

Förklarar nåt...

 

Hålla hand..

 

Mysigt

 

Still walking

 

Efter lunch på Vapiano

 

En av de, typ fyra, bilderna jag är med på (av ca 500 bilder) :P


På söndagen var det strååålande sol och vi tog en promenad till Vinterviken. Mycket fint var det där! Avslutade prommisen med en fika i en trädgård. Jättefint och mysigt! Wille var på sitt allra bästa humör när vi gick hem och höll låda i vagnen hela vägen tillbaka :-D.

Det var helgen det! Mycket mysigt och trevligt. Både hos Sofia och fam. Selin-Eriksson. Tusen tack ska ni ha för att ni vågade släppa in oss i era hem ;).


Hade tänkt lägga in bilder från söndagens prommis också, men jag måste nanna kudde nu. Ska hämta upp tvätten i morgonbitti innan jobbet.

Sov sött söta!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad många fina bilder du har tagit!

2010-06-05 @ 12:05:06

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0