När min ögon är öppna ser jag dig. När de är stängda ser jag dig och mig

Hade en superhärlig dag igår :). Till frukost blev det lyxvarianten med jordgubbar i filen, äta i lugn och ro och bara ta det lugnt ett tag. Sedan åkte vi och spelade tennis. Eller, spelade och spelade. Jag är inte tillfäckligt duktig för att det ska bli så mycket spel, men vi bollade iaf. Det räckte för att jag skulle bli svettig ;).
Sedan hem och chilla lite innan vi duschade och gjorde oss fina för kvällens middag.
Jag blev bjuden på en riktigt god middag på Amenta. Sedan fick jag mig några goda drinkar på Hamnkrogen innan vi gick hem.


Idag har vi tagit det riktigt lugnt. Patrik lagade middag medan jag låg i soffan :). Har sett lite fotboll och nu är det dags igen. Brasilien mot Elfenbenskusten.

Känns så skönt att vi snart har semester! Startar med Öland och sedan har vi två hela veckor kvar tillsammans - utan jobb!! N I C E  och jag längtar!

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0