Trött

Blev väldigt less när jag just insåg att jag glömt spara bilderna jag skulle lägga upp. Jag laddade visst upp oredigerade bilder till bloggen.. Alltså blir det inga bilder idag.

Vi har iaf haft en trevlig midsommar! Vi tillbringade den, som sagt, hos Danne. Det blev båtåkning, beachvolley, grillning, sillunch, solning och trevligt umgänge.
Danne lyckades dock skära sig under foten sent på fredagskvällen (natten) så han fick lov att åka in till Akuten i Umeå på natten till midsommardagen.
Vi andra ägnade dagen efter åt promenad med doggsen, surr och sedan lunch/middags-fixning av mig och ♥. När alla åkt hem, utom vi och Emil, kikade vi på fotboll och mös med vovvarna. Efter matchen åkte vi hem eftersom vi tänkt hitta på något dagen efter (igår).
Det blev ett besök i Skuleskogen, där vi gick till Slottdalsskrevan, Näske fädbodar och ut på Törnettholmarna (iaf den första). Var ute i nästan sex timmar och gick. Superhärlig dag :)!
Kommer bilder senare.

Nu måste jag sova, för jag var suuupertrött i morse. Ska bara ringa min goding först.


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0