Tröttis

Känner mig riktigt seg idag. Trött i morse och det har hållit i sig, så klart! Vaknade dock med världens bästa så dagen kunde inte fått en bättre start :)!
Gick och tränade efter jobbet och har precis ätit middag. Jag sa ju det - SEEEG!

Ska ta mig en dusch och sedan kolla igenom min garderob lite inför Öland. Om jag ids. Kändes som en bra idé när jag var på väg hem men nu vet jag inte..

En kopp te blir det i alla fall!

SOOOOL hela dagen lång : D! Man kan ju undra hur trött jag skulle varit om det varit mulet..

Borde ta mig i kragen och fixa i ordning headern också.. Attans!

Lägger in en bild på en riktig guldklimp, så kanske jag bli piggare : )


Kommentarer
Postat av: mamma

Ser ut som han tänker: Ni skulle bara veta vad jag har i min mugg! ;)

2010-06-10 @ 22:41:57

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0