Besök

Ikväll har jag varit och hälsat på Suss och Vickan. De har ett sött litet hus som de håller på att renovera. Det de var klara med var jättefint och mycket mysigt.
Träffade även Svenne och Berit. Det var härligt att se dem alla igen.
Jag fick en jättefin teckning av Victoria som nu hänger på väggen i mitt kök :).



I fredags tillbringade jag och Britta kvällen tillsammans. Åt mat, drack vin och något som kallades "sur Britta", och surrade (så klart). Klockan var tre innan vi la oss för att sova. Tiden går fort när man har roligt, som de brukar säga ;).

Dagen efter red vi två och Viktoria ut på hästarna. Jag red Svarten och han var lite het efter att ha stått några dagar. Han blev lite rädd för en grillande familj och eftersom han inte hade några skor på sig - och därmed inga broddar - fick han inget fäste på vägen när han ville vända om och springa därifrån. Detta resulterade i att han halkade omkull och även jag hamnade på marken. Det gick väldigt bra för oss båda för ingen av oss gjorde illa sig. Han var dock lite nervös under resten av färden, men vi tog oss ända hem utan några fler missöden.


Jag åkte och kikade på när Skellefte-Sandra tävlade i Paradisbuggen. Stannade tills de dansat finalomgången, men jag vet inte hur det slutade för dem. Är allt lite nyfiken, men jag har inte fått reda på  något resultat ännu. De var hur som helst jätteduktiga! Jag såg även de yngre grupperna dansa och jag kan säga som så att det inte är konstigt att vissa blir så sjukt duktiga när de börjar så tidigt! Ojoj!



På väg mot Paradisbuggen i världens coolaste åk. Måste ju visa mina nya solbrillor. Det enda jag inhandlade i Sthlm förra helgen.

Lördagkvällen spenderades på Parken där det var non-stop dans till Shake och Martinez. Måste erkänna att jag vilade rätt mycket när det sistnämnda bandet spelade, men Shake är grymma! Blev en rolig kväll, även om jag saknade min favorit-dansare.

Bakning stod på schemat i söndags då det skulle bli Tupperware-party dagen efter. Det blev dock inställt på grund av gäst-brist, men om några veckor är det dags igen så då ni!!
Efter baket skjutsade mamma mig in till stan och sedan tog jag bussen till Härnösand :). Mys-kväll i soffan blev det!



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0