Buuu

Idag är jag trött, seg och vill bara ta första bästa buss till Härnösand. Har haft ont i skallen hela dagen (dock mindre än igår). Åkte skidor med mamma efter jobbet i alla fall och det känns bra att jag gjort några små knop idag.

Blev jäkligt less på att bo här när jag kom in genom dörren efter skidåkningen. Trött, huvudvärk, en väska att packa upp, ingen mat i kylen och framför allt ingen goding :(.
Borde gå och boka tvättid eller gå och handla (varför inte båda!?) men jag ooooorkar inte. Tror bestämt att det får bli i morgon. Nu blir det en dusch och sedan sängen. Skönt.

Peppigt inlägg, va?!

Kommentarer
Postat av: Susanne

Hej!

Men varför i all sin dar sa du inte att du ville ha skjuts till affären???!

Hoppas att huvudvärken går över helt med lite mera sömn.

KRAM

2010-03-15 @ 23:13:16

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0