Onsdag

Kom nyss in efter en uppfriskande och uppiggande promenad. Känner mig inte riktigt 100, och jag tar det säkra före det osäkra, så därför blev det ingen träning idag. Kände mig seg och trött innan jag gick ut, men frisk luft är den bästa medicinen mot sådant.
Pratade med Sandra nästan hela vägen :).

Har pratat med kära farmor idag också. Alltid lika härligt att höra hur de har det!


Farfars :)

Igår kom Patrik upp efter jobbet. Mysigt att kunna laga mat och äta tillsammans. Tråkigt bara att det händer alldeles för sällan. Vi åt kycklingfilé med champinjoner, paprika, matlagningsgrädde, crème fraiche och ajvar relish. Till det hade vi färsk pasta och grönsaker. MUMS!

Har ni sett Solsidan som går på tv 4? Grymt rolig serie som varken jag eller Patrik sett innan vi var hos Markus och Emelie i helgen. Tydligen är det nu bestämt att det blir en till säsong också - jippie! Kanske det blir när jag har tv?


Livar till det lite med några bilder från dansmaran i februari.


Erik och Jana buggar. Tycker att bilden är rätt häftig.



Vi försökte oss på en mänsklig pyramid. Tyvärr så visste inte Petra hur man zoomade ut med kameran så det blev bilder på delar av pyramiden.



Jag och Johnny överst. Var meningen att någon skulle stå ovanpå oss, men pyramiden rasade innan någon hann klättra upp



Japp. Här hade pyramiden rasat!



En tjejpyramid!



Denna fina bild får avsluta inlägget.

Tack å hej!



Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0