Härliga värme

Helt otroligt vad varmt och härligt det varit i flera dagar :). Det är nästan så man undrar var våren tog vägen? Det gick så himla fort. Tyvärr betyder ju inte detta att det kommer vara lika varmt i sommar, men hoppas kan man ju alltid!

Igår var vi och kikade på en tvåa som vi ska vara med och buda på. Ett riktigt renoveringsobjekt, men det känns faktiskt kul!!

Var och tränade idag och det känns att jag tappat styrka på de två veckor jag inte tränat så mycket :-S. Bajs! Nu blir det bättre disciplin från min sida. Om det inte passar med gym-besök så blir det löpning. Punkt.

Nu ska jag duscha och plocka undan lite här. Jag köpte stora plastlådor med lock på IKEA och i dem har jag alla mina skor. Lite ordning och reda :). Lådorna står dock här inne i lägenheten -men åker strax in i förrådet.

Vi på väg till IKEA


Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0