Latfis

Jag skulle gå och träna direkt efter jobbet. Packade väskan igår innan jag gick och la mig. Tyvärr tog jag en annan väska när jag gick hemifrån i morse :-S.

Har lagat mat, städat och sitter nu här. Borde gå och träna nu ist, men jag orkar inte. Slappt!
Kunde ta en promenad i solen, men jag har haft ont i knät hela dagen efter matchen igår. Konstigt eftersom jag inte kände nåt när vi spelade.


Nä, nu till nåt roligare;


Hääääär har vi söt-Wille. Han var allt lite avvaktande mot oss i början.


Här med pappa Joakim. Fortfarande lite tveksam..



Nu börjar han tycka att vi var ganska roliga ändå :). Med på bilden är Stinky, Willes bästa kompis.


Wille och farbror Patrik.

Nu tror jag ta mig tusan att jag ska fixa lite i förrådet och i min "walk-in".

Kommentarer

Kommentera hemskt gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0